Maarten van Rossum

Head of strategy

Gespecialiseerd in

Het opzetten van effectieve dialogen met de samenleving en het uitdragen van een winnend verhaal van een organisatie met hun context

Strategie en uitvoering van complexe onderhandelingen in zowel de publieke als private sector

Begeleiding van beïnvloedingsprocessen

Stakeholder engagement strategieën en het creëren van synergieën 

Bio

Maarten heeft een achtergrond in Nederlands en Internationaal Recht. De eerste zeventien jaar van zijn carrière werkte hij in de publieke sector: eerst als diplomaat gestationeerd in locaties als Brussel, Washington D.C. en Afghanistan en later als adviseur van de minister-president van Nederland. Na zijn overstap naar de private sector als Global Director of Public Affairs voor HEINEKEN Company is hij nu Head of Strategy bij &FLUENCE. Samen met Tim heeft hij het boek "Toponderhandelaars" gepubliceerd over de waarde van onderhandelingen in ons dagelijks leven en is hij actief als strategisch adviseur van het Cambridge Negotiations Institute.

Maarten van Rossum
Maarten van Rossum
Maarten van Rossum

Bio

“ Only through dialogue, deep understanding, the willingness to truly listen and cooperation we can tackle the big challenges we are faced with today ”