Maarten van Rossum

Head of Strategy

Gespecialiseerd in

Het opzetten van effectieve dialogen met de samenleving

Het creëren en uitdragen van uitnodigende en winnende verhalen

Strategie en uitvoering van complexe onderhandelingen in zowel de private en publieke sector

Begeleiding van beïnvloedingsprocessen

Het creëren van stakeholder engagement strategieën gebaseerd op het creëren van gedeelde waarde

Strategic Network Engineering

Bio

Maarten heeft een achtergrond in Nederlands en Internationaal Recht. De eerste zeventien jaar van zijn carrière werkte hij in de publieke sector: eerst als diplomaat gestationeerd in locaties als Brussel, Washington D.C. en Afghanistan en later als raadadviseur van de minister-president van Nederland. Na zijn overstap naar de private sector als Global Director of Public Affairs voor HEINEKEN Company is hij nu Head of Strategy bij &FLUENCE. Samen met Tim Masselink heeft hij het boek "Toponderhandelaars" geschreven. Hij is vicevoorzitter van de jury van de Nationale Onderhandelprijs en is visiting lecturer bij de MBA opleiding van de Tuck School of Business van Dartmouth College in de Verenigde Staten.

Bio

" Only through dialogue, deep understanding and the willingness to truly listen, we can tackle the big challenges we are faced with today "